Статьи

Здоров’я – найбільша цінність

Фокусом уваги HR 2021 стали три компоненти здоров’я: здоров’я працівників, здорові відносини та здорове робоче середовище. Надзвичайна актуальність цієї теми обумовила започаткування спеціальної номінації “З турботою про здоров’я” від компанії «Teva».

У 2021 році працівники вперше стали найважливішою аудиторією для довгострокового успіху компанії, за даними Барометру довіри Edelman (2021 Edelman spring update: the world in trauma). У рейтингу впливу вони вперше випереджають клієнтів/покупців, локальні спільноти та акціонерів.

Ця світоглядна зміна відбулась не за один день. Тенденція до зростання впливовості співробітників для успіху компанії набирає потужності вже кілька років, в тому числі під впливом пандемії.

До прикладу, минулого року в рамках іншого дослідження 90% споживачів в 12 країнах сказали, що бренди повинні робити все можливе для захисту добробуту і фінансової безпеки своїх співробітників, навіть якщо це вимагає значних фінансових витрат; інакше лояльність до бренду постраждає (2020 Edelman Trust Barometer Special Report: Brands and the Coronavirus Pandemic).

Тож що змінюється у відносинах між роботодавцями і працівниками, як найважливішою аудиторією для довгострокового успіху? Серед іншого, зростають очікування щодо турботи про wellbeing – добробут працівників та програм підтримки ментального і фізичного здоров’я.

Здоров’я має безліч визначень. Gartner виділяє три компоненти здоров’я працівників (Gartner for HR: Top 5 Priorities for HR Leaders in 2022): це власне здоров’я співробітників, здорові відносини і здорове робоче середовище.

Здоров’я співробітників:

  • Фізичне та психічне здоров’я
  • Фінансовий well-being
  • Баланс між роботою та життям
  • Рівень стресу
  • Рівень вигорання
  • Рівень перевантаженості

Здорові відносини

  • Довіра в командах
  • Якість відносин між керівниками і підлеглими
  • Довіра до лідерів
  • Психологічна безпека
  • Співпраця

Здорове робоче середовище

  • Інновації
  • Здатність до сприйняття і реагування
  • Можливості для розвитку
  • Прийняття змін
  • Інклюзивність

“З турботою про здоров’я” – це спеціальна номінація на Премії HR-бренд від компанії Тева, що об’єднає приклади турботи про здоров’я працівників та їх рідних, а також про здорові відносини та здорове робоче середовище. На Премії HR-бренд були номіновані проекти у цих напрямках, хто ж став переможцем і на що експертне журі звертали увагу при визначенні фаворита в цій номінації.

Номінація «З турботою про здоров’я» має на меті відзначити кращі проекти в одному з цих трьох напрямків. Вони також можуть бути пов’язані із впливом пандемії на здоров’я і добробут.

Здоров’я – найбільша цінність

Щодо оцінювання проектів, для вибору переможця застосовувалися загальні критерії Премії HR-бренд: актуальність проекту, сучасність методів реалізації, ефективність та результативність.

Здоров’я – найбільша цінність«Здоров’я потребує відповідального ставлення і системних зусиль. Ми в Тева переконані, що це актуально не тільки для кожної людини, але і для кожної компанії. І радіємо, що маємо змогу присвятити цій важливій темі окрему номінацію. Обмін досвідом і натхненням у цій сфері дуже важливий сьогодні, під час пандемії, і буде так само важливий у майбутньому. Бо здоров’я – це найбільша цінність»
Лілія Дубас, HR директорка «Teva» в Україні.

Переможцем Премії HR-бренд у спеціальній номінації від Teva «З турботою про здоров’я» став проєкт компанії GlobalLogic, «Здоров’я, космос та книги – роль в культурі IT-компанії». Метою проєкта - підвищення рівня залученості та відчуття приналежності консультантів на ремоуті; підтримка благополуччя фахівців компанії, розвиток світогляду, ментального та фізичного здоров’я. Це серія інтерактивних вебінарів та екскурсій з 4 різних напрямків, а саме — сімейного дозвілля, турботи про здоров’я, інтелектуального розвитку та активного відпочинку. Почуття причетності, турботу про здоров’ я працівників та їх сімей, проблеми сучасності та особисті інтереси кожного — усе вдалося врахувати у цьому проєкті.

Здоров’я – найбільша цінність

Вітаємо переможця та бажаємо здоров’я в усіх аспектах!

Слідкуйте за новинами та анонсами на сторінці Премії у Facebook.

З питань участі у Премії HR-бренд 2022 звертайтеся за телефоном 044 230 87 39 або адресою: info_ukraine@grc.ua.

Вакансии дня